loading...
قدرت ایمان
ایمان بازدید : 43 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

|نسخه نهایی RELOADED بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۱ گیگابایت به پست افزوده شد|

|لینک های سرور مدیافایر آپدیت شد|

|آپدیت جدید بازی ، ورژن v1.0.0.22 نسخه RELOADED به پست اضافه شد|

ایمان بازدید : 35 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد

ایمان بازدید : 24 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

Acoustica Mixcraft نرم افزاری ساده اما فوق العاده پرقدرت برای ضبط , افکت گذاری و ویرایش صدا است . شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید به صورت حرفه ای موزیک های خود را رمیکس کرده و در مهمانی های خود استفاده کنید . از قابلیت های خوب این نرم افزار امکان افکت گذاری حرفه ای بر روی موزیک ها می باشد که شما به راحتی با انتخاب افکت های قرار داده شده در Acoustica Mixcraft می توانید مانند یک تنظیم کننده واقعی موزیک خود را ادیت کنید . یکی از دلایل انتخاب Acoustica Mixcraft علاوه بر قدرتمند بودن سادگی استفاده از آن است که شما چه به عنوان کاربر تازه کار یا به عنوان کاربر حرفه ای هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد.

ایمان بازدید : 22 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

AVS Audio Converter نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تبدیل و اعمال ویرایشات مختلف بر روی فایل های صوتی پرداخته و حتی به ساخت رینگتون هم بپردازید. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار از تبدیل به صورت دسته جمعی نیز پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از تصویر، تبدیل هر نوع فایل صوتی به حجمی برابر با ۴ مگابایت، ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و … اشاره کرد. همچنین ابزار ویرایش فایل های صوتی این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای بریدن و اضافه کرن قسمتی از آهنگ، حذف قسمتی از فایل صوتی، اضافه کردن افکت های جالب به فایل صوتی و … می باشند.

ایمان بازدید : 33 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند.

ایمان بازدید : 25 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

ایمان بازدید : 29 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

Acoustica Mixcraft نرم افزاری ساده اما فوق العاده پرقدرت برای ضبط , افکت گذاری و ویرایش صدا است . شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید به صورت حرفه ای موزیک های خود را رمیکس کرده و در مهمانی های خود استفاده کنید . از قابلیت های خوب این نرم افزار امکان افکت گذاری حرفه ای بر روی موزیک ها می باشد که شما به راحتی با انتخاب افکت های قرار داده شده در Acoustica Mixcraft می توانید مانند یک تنظیم کننده واقعی موزیک خود را ادیت کنید . یکی از دلایل انتخاب Acoustica Mixcraft علاوه بر قدرتمند بودن سادگی استفاده از آن است که شما چه به عنوان کاربر تازه کار یا به عنوان کاربر حرفه ای هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد.

ایمان بازدید : 27 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تبدیل و اعمال ویرایشات مختلف بر روی فایل های صوتی پرداخته و حتی به ساخت رینگتون هم بپردازید. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار از تبدیل به صورت دسته جمعی نیز پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از تصویر، تبدیل هر نوع فایل صوتی به حجمی برابر با ۴ مگابایت، ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و … اشاره کرد. همچنین ابزار ویرایش فایل های صوتی این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای بریدن و اضافه کرن قسمتی از آهنگ، حذف قسمتی از فایل صوتی، اضافه کردن افکت های جالب به فایل صوتی و … می باشند.

ایمان بازدید : 23 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0
ایمان بازدید : 39 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروز برای شما  نرافزار ف-ی-ش-ک-ن آورده ام که با آن می توان سایت ها یی مانند فیس بوک را دید

حجم:1 مگا بایت

پسوورد :ندارد

عضوشویدوبعدبه ادامه مطلب  برویدوراحت ف ی ل ت ر ش ک ن را دانلود کنید دانلودکنید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ چگونه بود؟
    طرفدار کدوم تیمی؟
    طرفدار کدوم تیم اروپایی؟
    طرفدارکدوم تیم کشتی کج گیری؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 1,895