loading...
قدرت ایمان

ایمان بازدید : 27 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

ساعاتی پیش پچ فوق العاده جذاب و حرفه ای EURO 2012 برای بازی PES 2012 توسط گروه PESEdit عرضه شد. در این پچ تمامی ورزشگاه های یورو ۲۰۱۲ ، توپ ها ، سوت و سبک لباس پوشیدن داورها در این دوره مسابقات ، توپ های مسابقات ، کفش های بازیکنان ، رده بندی های مربوط به دوره مسابقات یورو ۲۰۱۲ ، تغییر منوهای کلی بازی به سبکی جدید با والپیپرها و آیکن های مربوط به این مسابقات وجود دارد. برای مشاهده توضیحات کامل این پچ و دانلود آن ، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این پچ فوق العاده جذاب را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

ایمان بازدید : 24 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

ایمان بازدید : 27 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

ایمان بازدید : 34 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (1)

Extreme Racers همانطور که از عنوانش مشخص می باشد یک بازی مسابقه ای و مهیج می باشد که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است . پس خود را برای یک مسابقه ی نفس گیر و لذت بخش آماده کنید ! این بازی به صورت پرتابل (Portable) می باشد و نیازی به نصب ندارد . امیدواریم از این بازی کم حجم نهایت لذت را ببرید .

 

ایمان بازدید : 23 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

ایمان بازدید : 24 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FLT بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۱٫۵ گیگابایت|

ایمان بازدید : 18 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

Alan Wake's American Nightmare یک بازی سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . استودیو فنلاندی Remedy سازنده یکی از بهترین و تاثیرگذارترین شوترهای سوم شخص تاریخ یعنی مکس پین، دو سال پیش، بالاخره راه خود را به این نسل از کنسول ها باز کرد. Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند. از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست. نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد.

ایمان بازدید : 33 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

The Dark Eye Chains of Satinav یکی دیگر از سری قسمت های بازی محبوب The Dark Eye می باشد که با داشتن سبک ماجراجویانه و جالب ، بسیار موفق بوده است . برای مدت های طولانی دو پادشاهی همسایه Andergast و Nostria با یکدیگر در حال جنگ بودند . در حالی که مقدمات صلح در حال آماده سازی بود ،‌ تمام پرندگان به خصوص کلاغ ها پرخاشگر شدند و به انسان ها نیز حمله می کردند . برای درست کردن اوضاع ، شاه به دنبال یافتن ساحر و در واقع کنترل کننده ی این پرندگان بود . این موقعیت فرصتی خوبی برای Geron جوان بود تا به همه ثابت کند بدشانسی برای او تنها یک شایعه است زیرا همه او را بدشانس می دانستند . با این حال او به دنبال ثابت کردن لیاقت خود در کارهای دشوار بود . از این رو به پا به یک ماجراجویی جدید گذاشت تا راز غیرعادی شدن پرندگان را دریابد و برای موفقیت در این کار دشوار ،‌ می بایست مرزهای سرزمین Aventuria و حتی فراتر از آن را بررسی می کرد . وظیفه ی شما کمک به این جوان می باشد تا به هدفش برسد .

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

 

ایمان بازدید : 42 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

Quantum Conundrum یک بازی اول شخص پازل می باشد که توسط تیم کوچک Airtight ساخته شده است . این بازی توسط طراح ارشد Portal طراحی شده ، یک قانون فیزیک که نیازی به تعریف ندارد. دو پنجره وجود دارد، وارد یکی از آن ها می شوید و از دیگری خارج می شوید. تمام چیزهای دیگر به همین موضوع ساده وابسته هستند. بسیاری از بازی های موفق دیگر هم به همین شیوه ساخته شده اند . در این بازی شما در نقش یک پسربچه ی ۱۲ ساله خواهید بود که در تعطیلات اخر هفته به خانه ی عجیب عمویش رفته است و طی اتفاقی عموی او ناپدید میشود . شما می بایست عموی دانشمند خود را پیدا کنید . برای این کار از آخرین اختراع او یعنی Shift Device استفاده نمایید . کار این دستگاه سوئیچ بین ابعاد و درپی آن حل پازل های بازی می باشد .

ایمان بازدید : 22 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

بازی Nexuiz بر اساس تیرانداز اول شخص است که در آن شما خصمانه با خونریزی و نفرت به جنگ پرداخته تا دشمن خود را از بین ببرید.بازی با الهام از زمان اینده در فضا , همراه با سلاح های کلاسیک و مدرن همچنین مرگ بار , غول های بزرگ و قوی در فضایی بزرگ (Open World) ساخته شده است تا به جنگ ربات ها بروید و انها را از بین ببرید.از قابلیت های این بازی میتوان به پرش های بلند و مواج با سلاح های مدرن و پیشرفته و غیر قابل وصف در صورتی که تا حالا نظیر انها را ندیدید اشاره کرد که با قابلیت انلاین بازی میتوانید به کشتن دوستان یا با کمک انها به کشتن دشمن در بازی بپردازید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ چگونه بود؟
    طرفدار کدوم تیمی؟
    طرفدار کدوم تیم اروپایی؟
    طرفدارکدوم تیم کشتی کج گیری؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 1,889